mandag, april 11, 2005

Fem ud af ni

Det er sgu da meget godt gået, hvis nu jeg selv skal sige det... Faktisk langt over forventning. Jeg taler naturligvis om den netop overståede NatFilm Festival. Alligevel kan jeg ikke lade være med at ærge mig over dem jeg ikke nåede før der var udsolgt /ikke kom hurtigt nok afsted til /gad på den bestemte dag /havde for mange tømmermænd til.

Det blev dog til en Hong Kong basker, en skrækslagende japansk gyser, en engelsk gangsterflick med herligt mange sideløbende plots, en grotesk amerikansk tegnefilm (ja faktisk to, der var også forfilm) og et temmelig "tænkt" amerikansk drama.

Alt ialt er jeg ganske tilfreds...



Øjemæt kunne man vel også sige...

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Var det Bill Plymton? Det ligner Bill Plymton!

juni 19, 2007 9:30 AM  
Blogger Unknown siger...

Det var det, ja. Mere her.

juni 19, 2007 9:37 AM  

Send en kommentar

<< Home