lørdag, april 16, 2005

At opdatere eller ikke at opdatere

Ja, jeg er så en af dem der af og til og sikkert alt for tit logger på Dating.dk (gæt selv hvad jeg hedder derinde).

Nu vil de snart have flere penge ud af mig, hvis jeg skal være en af dem der kan se det hele (øhm, ikke på dén måde, vel?). Men altså foråret brager jo derud af, jeg er sgu i tvivl om det er nødvendigt med det der netdating-fis-halløj. Har fornyet medlemskabet nogle gange, og selv om det er dyrere at tage en måned ad gangen, synes jeg et eller andet sted at det er lidt af en falliterklæring at købe medlemskab til et år. "Ja, jeg regner så med at være single i mindst et år endnu." Gu vil jeg da ej!! Desuden er jeg jo så latterlig uansvarlig når det kommer til pengesager at den ekstraudgift til enkelt-måneds-opdateringer vist er til at overse.

Nå, men konklusionen bliver vel at jeg venter til aller-aller-sidste øjeblik med at opdatere, man ved jo aldrig hvad der sker...

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home