torsdag, april 14, 2005

Flere uniformer


Endnu en konkurrence: Jeg giver is fra Paradis til den første, der ved hvem disse mænd er.

Update 18. april: Mine venner er åbenbart dummere end andre folks børn, så her er lidt hjælp. Kristian: Du ved med 100% sikkerhed hvem disse mænd er. Vi har talt med nummer to fra højre og næsten mænget os med nummer tre fra højre. Kom igen, Kristian! (Hold kæft, hvor jeg hjælper nu!!) Og i betragtning af hvor meget jeg kæfter op om de kendte jeg af og til (dvs. stort set aldrig) møder burde resten af mine såkaldte venner også vide hvem dette er.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

tjaa, hvis jeg havde været fast læser af din blog den gang i april havde jeg naturligvis været der som en mis... det er jo vores kære Håkan med hans kære ven Daniel (& co.), som vi sandt nok har hængt så grundigt ud med, at vi uden tvivl er skyld i at "Hurricane Gilbert" blev spillet både på Roskilde og i Pumpehuset... på en tour hvor det nummer ellers ikke var en del af programmet (det blev i hvert fald ikke spillet hinsidan til Malmöfestivalen - that should prove it!) De søde drenge i uniformer spillede det specielt for os, my dear ; )

december 14, 2005 7:36 PM  
Anonymous Anonym siger...

PS: Kan jeg vente med at indkassere min is fra Paradis til en solbeskinnet eftermiddag i april?
Minnen av Aprilhimlen...suk!

december 14, 2005 7:42 PM  
Blogger Ulla siger...

Hurra! En vinder!! (Jeg var begyndt at undre mig over at du i det mindste ikke gættede det.)

Ja selvfølgelig kan du det, kære Anne. Ursula der vandt en champagnebrus i min gæt-en-bank-konkurrence har stadig ikke fået den. Ups.

Og selvfølgelig er det pga af os de spiller den. Naturligvis da!!

:D

december 14, 2005 8:09 PM  

Send en kommentar

<< Home