tirsdag, juni 13, 2006

Skammekrogen

Jeg har stillet min dartskive i skammekrogen. Den har opført sig meget uartigt, nemlig.

Her har jeg øvet mig på dart i flere uger (altså når jeg gad, hvilket ikke var voldsom tit) for at tage på afdelingsseminar og give min chef rockerbank (i dart, altså). Hvad sker der så? Jeg taber til alle, jeg på noget som helst tidspunkt spillede med. ALLE! Også dem, der aldrig havde spillet og ikke kendte reglerne.

Fyyyy!!! Slemme, slemme dartskive!! Den slags opførsel vil jeg ikke finde mig i. Nu kan du stå her i skammekrogen til du har fortrudt, hvad du har gjort mod mig.

12 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Træning betaler sig bare ikke. Det minder mig om da jeg for et par år siden var til en firmajulefrokost, hvor der var indlagt en lille dartturnering. Det skal lige siges, at jeg ca. to måneder tidligere havde været ude for en arbejdsskade, som blandt andet kostede mig det meste af synet på højre øje, og den smule der var tilbage, var blændet af med en klap, fordi øjet ikke rigtig kunne finde ordentligt på plads. Men på trods af at mit sigteøje (er højrehåndet, så det ville jo være mest logisk at sigte med højre øre) var blændet af, og enhver form for dybdesyn var tabt, så slog jeg alligevel hele bundtet. Det var i øvrigt første gang i noget der ligner 10-15 år, at jeg overhovedet kastede en dartpil :-)
Lidt den omvendte situation af din, men den beviser vel netop at træning ikke betaler sig.
Lavede i øvrigt samme nummer i bowling nogle år forinden (sjovt nok også i forbindelse med en firmajulefrokost).

juni 13, 2006 4:29 PM  
Blogger Ulla siger...

Eiiiih, kunne du ikke have sagt det noget tidligere?!! Fx inden jeg købte grim dartskive og hang den op i min stue. ;-)

juni 13, 2006 4:32 PM  
Blogger Mie siger...

Skyld skal placeres - dén disciplin mestrer du da, Ulla... om ikke andet ;o)

juni 13, 2006 4:37 PM  
Blogger Ulla siger...

Tak tak, jeg tager også gerne imod ros, jo!! ;-)

juni 13, 2006 4:38 PM  
Anonymous Anonym siger...

Problemet er at du har øvet dig, mens du var ædru.

Man skal tilstræbe at øve sig i noget, der ligner konkurrencemiljøet mest muligt.

juni 13, 2006 5:44 PM  
Anonymous Anonym siger...

Haha, opdagede lige en "mindre" brøler i min tidligere kommentar. Det er naturligvis på ingen måder logisk at sigte med højre øre :o)

Beklager i øvrigt at jeg ikke for længe siden har fortalt, at træning ikke betaler sig, men se det fra den lyse side, det var trods alt godt, at det ikke var lerdueskydning i skulle dyste i.

juni 13, 2006 6:37 PM  
Blogger Ulla siger...

e: Jamen, jeg HAR skam øvet mig i semifuld tilstand, men må nok indrømme at jeg var un peu udover det stadig til seminaret. Altså bagefter, om aftenen, ikke?

Daniel: Ah ja, counting my blessings as we speak. Eller. Skriver, mener jeg. Og din bøf (oooh, funny funny!) lagde jeg ikke engang mærke til.

juni 13, 2006 7:11 PM  
Anonymous Anonym siger...

Du må bare erkende at dete r en taber-skive du har købt. :-0

juni 13, 2006 8:27 PM  
Blogger Suzy-Hang-Around siger...

Kan godt forstå du er skuffet, og det er tid til at være hård og konsekvent, for den slags opførsel er UACCEPTABEL! Næh, da VI var små dartskiver opførte vi os MEGET bedre ...

juni 14, 2006 10:33 AM  
Blogger Ulla siger...

Ungdommen nutildags... tsk tsk tsk...

juni 15, 2006 7:58 AM  
Anonymous Anonym siger...

Host... på hvilken måde er det en staf for en dartskive, at du ikke længere vil kaste sylespidse nåle efter den?

juni 15, 2006 4:47 PM  
Blogger Ulla siger...

Er det ikke det den lever for? OK, måske ikke "lever", men så "er til".

juni 15, 2006 7:55 PM  

Send en kommentar

<< Home