onsdag, november 08, 2006

Morgencykeltanker

"Harh harh! Hvor er alle de andre bare pissehamrende dumme! Tænk at være så dum (eller bare naiv) at man bruger tid på at tage regntøj på om morgenen for at cykle på arbejde i det her sindsyge regnvejr, men så nøjes med at tage almindelige sko på. Haha. Dumme folk omkring mig. Overalt! Ikke som mig. KLOOOGE og fornuftige mig! Med regnbukser og varme, vandtætte støvler, vinterfrakke, vanter, halstørklæde og kasket. Se, sådan skal det gøres, kammerater! Varm og tør, det er mig! Jeres dumhed skal der vel nok blive en fin og fingerpegende blogpost ud af senere. Ja. Gnæk gnæk."

Jeg kunne også bare finde min støvle-imprægneringsspray frem.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hæhæhæ - det kender jeg godt. Det værste er dog en hazarderede kørsel disse foretager for at slippe udenom alt for mange vandpytter.
- Hvilket minder mig om at jeg skal have købt nogle gummistøvler...

november 10, 2006 11:49 AM  

Send en kommentar

<< Home