onsdag, november 01, 2006

Hjælp

Jeg har sådan cirka Danmarks dårligste blodomløb i hænderne. De er allerede nu ved at falde af af (hehe) kulde. Den kære Eivind gav mig et råd i januar om at købe handsker foret med kaninpels, hvilket jeg dengang afviste med den glimrende begrundelse at vinteren formodentlig kun ville vare et par måneder endnu. Sært nok gav det mening for mig dengang.

Ligesom i sommers, hvor jeg købte ny sovepose, fordi jeg er blevet for gammel til at tage på Roskilde og fryse, og jeg ligesom ikke er blevet yngre siden da, så vil jeg nu have mig et par supervarme handsker. Eventuelt luffer, men helst handsker. Så mit spørgsmål er: Hvor har de nogle vindtætte handsker og de skal ikke kun være foret med bomuld eller lignende pjat, sådan nogle har jeg rigeligt af. Strikvanter duer heller ikke! Varme, for hulen, de skal være varme! (Det gør ikke noget, hvis de også er bare lidt pæne.)

6 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

eh.. brug 199,- på et par skindhandsker, foret med uld. Dét er lækkert, du.

november 01, 2006 5:37 PM  
Anonymous Anonym siger...

Enten skal du købe rigtige skihandsker og være helt ligeglad med, at folk griner ad dig, fordi du har vantehænder på størrelse med stegepander, eller også skal du købe sælpelsvanter foret med fleece.

Hilsen hende der ikke gad vanter i dag fordi det saftsuseme ikke kunne være rigtigt, når jeg i lørdags havde bare ben i sandalerne (godt nok i et andet land på den anden side af jorden, men alligevel...)

november 01, 2006 5:46 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg vil klart anbefale et par skind handsker med cashmerefor - har selv et par fra Pamfilius i Niels Hemmingsensgade. Dyre men varme!

november 02, 2006 8:54 AM  
Blogger Suzy-Hang-Around siger...

Jeps, skindhandsker med kashmir eller pelsfor er sagen. Min pusher er Randers Handsker øverst på strøget.

november 02, 2006 1:29 PM  
Blogger Ulla siger...

Roger wilco! Tak.

november 02, 2006 3:10 PM  
Blogger Ulla siger...

Luffer er bare SÅ upraktiske. Det er sådan jeg har overlevet vintrene hidtil. Med handsker ideni lufferne vel at mærke.

Huer kan jeg dog ikke med. Mit hovede koger totalt over. Jeg er til øremuffedisser.

Men de røde kinder kan jeg til enhver tid klare. Også når jeg ikke er udenfor. Pisseirriterende, egentlig.

Det er ligefør I skal have et billede af mine Regnar Lodbrog luffer, de er ENORME!!

november 03, 2006 9:20 AM  

Send en kommentar

<< Home