torsdag, december 28, 2006

Julen kort

Forstå mig ret. Jeg har haft en glimrende jul. Men...

Bedste pause: Under den årlige julegudstjeneste var den lille et-to minutters stilhed, tilbragt med at tænke på dem omkring os som kunne have brug for en hjælpende hånd eller tanke. Helt rart.

Mest øv: Det enorme nys fra min næse fem minutter senere. Det skulle i løbet af få timer udvikle sig til en ganske velvoksen forkølelse.

Største udeblevne skideballe: Fra min søster. Under julemiddagen måtte jeg bede hende lukke røven, ok, jeg sagde det lidt pænere, men essensen er den samme. Hysteri var under opsejling, vi kender det alle, og det skulle stoppes inden det ødelagde hele aftenen. At det så sikkert ville koste mig en del skældsord en halv flaske vin senere, det må man tage med. Det var vist min tur. Men mod al forventning udeblev skideballen. Gad vide om den kommer om et par måneder med fornyet kraft? Whatever. I'm rubber, you're glue...

Bedste undskyldning: At vi kunne skride fra gaveudpakningsmarathonet (over fucking fire timer - JEEZ!) med undskyldningen at jeg var for forkølet og træt.

Største skuffelse: At niece havde strikket kæreste-holde-i-hånd-luffer til ALLE andre kærestepar end mig og Ulrik. (Men hun havde dårlig samvittighed over ikke at have nået det - hmmm. Jeg ve oss ha!)

Gavedubletter: To kaffekværnere og en Ramones-CD (som om jeg ikke har Ramones i samlingen - tsk tsk).

I dag har jeg så "fri". Både fra arbejde og familie og venner og det hele. Lige bortset fra at det så er i dag alt det praktiske skal ordnes. Jeg må virkelig snart have en rengøringshjælp. Gider BAAAARE ikke, mand! Nå, men jeg har lavet en liste over det, jeg skal nå. Det er lidt skidt, når man føler, man bliver nødt til at skrive "læse dameblade" på, bare fordi bunken har vokset sig for stor.

PS. Hende der Lady Soverreign er da for cool.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home