torsdag, december 21, 2006

Personlig rekord

Det det simpelthen være. Ikke at jeg har tjekket. Men altså, hele 3 dage til jul og alle gaver er købt (men ikke betalt - kredit, mums, det er jo næsten det samme som gratis penge og halleluja for lønforhøjelse). Når nu ingen andre siger det, så må jeg jo selv: Godt gået, søster lagkage!

klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap

Update: Men i al retfærdighed har det ikke været uden ofre. Sms-"samtale" med Eivind, baggrunden er at vi har slået os sammen om at købe en gave til Vibeke:
Eivind: "Endte du med at finde noget til Vibeke eller skal jeg selv ud og købe her i dag? :)"
Ulla: "Altså. Jeg har da købt en bog til [aftalt beløb (ved ikke om hun kunne finde på at læse med, såeeh..)]. En klassiker, vel. [Forfatter og bogtitel (en MOPPEDRENG kan jeg vist godt afsløre uden at sige for meget)]. De havde ikke Buddenbrooks og jeg var ved at omkomme af træthed. Så. Hvis du hellere vil give noget andet, så hent lige [førstnævnte bog] og byt den til et eller andet for mig. Jeg giver op!"
Eivind: "Den bliver hun sikkert glad for :)"

Det havde jeg nok også svaret. Jeg er sgu en strid kost til tider. Rundstykke!

Update 2: Hvorfor mangler man altid papir til én gave? ÉN!?!?!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home