onsdag, december 13, 2006

Noget om træning eller mangel på samme

Lur mig om ikke jeg måske har brug for at træne lidt et eller andet snart. Ja ja, den sang har I hørt før, men gamle slagere har vel også sin ret. Nå, men... Sagen er den at kæresten udfordrede mig til at vise, hvordan man lavede en bestemt øvelse, som iform liiiige synes man da bare kunne lave på stuegulvet. Fuld af gode ideer er de, dem der arbejder på iform. Man skal i denne øvelse stå lidt ligesom om man skal til at lave armbøjninger (som jo egentlig hedder armstrækninger, da det er musklen der strækker armen ud man træner, ikke den der bøjer armen, men lad nu det ligge). Så løfter man samtidig den ene arm og det diagonalt modsatte ben. Kroppen skal forblive strakt. Bagefter løfter man den anden arm sammen med det andet ben. (Ja, man har forinden sat den første arm og det første ben tilbage på jorden, ik'! Nå!)

Summa summaram er at det er pissesvært. Jeg tror faktisk, jeg har erhvervet mig en lille fibersprængning i låret. Eller måske ikke, men det gjorde ondt i går.

Bonusinfo: Der er nu 18 dage og 7 kilo til nytår.

Til gengæld fik jeg ret omkring hele to ting i Alias - uh, hvor jeg godt kan lide at have ret!

3 Kommentarer:

Blogger Camilla siger...

Laver du armbøjninger/strækninger, mens du ligger på knæ?

Ellers kan jeg nemlig ikke helt få din øvelse til at fungere...

december 13, 2006 9:43 PM  
Anonymous Anonym siger...

Hmmm, synes hellere ikke at jeg har set dig på skøjterne endnu?? Du kan lige nå årets sidste træning på lørdag :-)

Og så kan du jo mobbe kæresten lidt med, hvorfor han læser dameblade som iForm :o))

/Vincent

december 14, 2006 12:51 AM  
Blogger Ulla siger...

Camilla: På knæ... Come on! Nej sgu da, jeg hviler på fødderne. (As if... Nej, men det er sådan man skal stå.)

Vincent: Sandt, jeg har ej været ude at rulle. Lørdag? Uuuuh, den bliver svær at nå. ;) Og ja, han skal da mobbes, god ide!

december 14, 2006 10:12 AM  

Send en kommentar

<< Home