fredag, juli 06, 2007

Am I coming or going? I can barely decide.

My palms' too hairy to hide. Nej, pjat. Og ad, egentlig.

Roskilde 2007, suk. Det bliver året som alle andre regnfulde Roskilder bliver målt efter. Nåååårhmen, i det mindste er det ikke en 2007, vil man så sige, det er nok nærmere en 1997 eller 2004. Behøver jeg at sige at jeg også var der de år? Det er et talent, jeg har.

Nå men, jeg var jo så på Roskilde i går. Hadede det! HA-DE-DE det. Det regnede konstant. Der er mudder overalt. Hvis bare det kunne holde sig til mudderet, ville det være ok. Men nej nej, der er veritable muddersøer på størrelse med Arresøen. MINDST! Godt nok er mit telt tørt, men mit jakke er ikke vandtæt. Og så bliver man kold. Når Ulla bliver kold bliver hun slet ikke sjov at være sammen med. Lidt ligesom når Ulla bliver sulten. Ulla er tre år. Gange ti-en-tredjedel.

Så efter Björk* fik Ulrik og jeg den bedste ide hele dagen: Vi kører hjem og sover i en tør varm seng, får tørret tøjet, købt ny jakke til mig osv. Jaaaaaah!!

I dag vågner jeg så med knaldondt i hovedet. Ikke på grund af tømmermænd, neeeeej. Mudder og ølindtagelse er omvendt proportionalt afhængige i mit tilfælde. Jeg gætter på at de ultraømme skuldre som har siddet oppe omkring mine ører hele aftenen dagen før, har noget med det at gøre. Og dog er det ikke så slemt. Efter at have imprægneret regntøj i vildskab ude på bagtrappen (ja hallo, hvem har et "velventileret" rum der kan trække en hel dåse spray? Vi snakker industriel ventilation her) har jeg en lille buzzzzz kørende.

Er det mon derfor mine sms'er ser vildt mærkelige ud, eller kan det tænkes at det skyldes fugt i mobilen, hvis display i øvrigt i går var temmelig dugget. Indefra. GREAT. Tasterne hænger sammen, det er crazy.

Dagens udfordring står altså på at
1. Tage sig sammen og hente tøj fra i går i tørretumbleren,
2. gå frygtløs ud i regnen og købe regnjakke (findes der overhovedet flere tilbage? Må hellere ringe lidt rundt først...),
3. plage alle, jeg kender om et lift, gider sgu da ikke tage toget, hvis jeg på nogen måde kan slippe,
og tilsidst den sværeste:
4. tag ned til helvedes forgård endnu en gang.

Pjat med mig. Må psyche mig selv: Det bliver super! Bedsteste Roskilde EVER! Tænk Sahara, Mauritius, Tobago**, Aruba, Jamaica, Bermuda, Bahama, Key Largo, Montego, Kokomo.

Ups, lavt batteri, det må betyde, jeg har pludret nok for nu. Over and out.

*som jo igen var en lysende stjerne, kys kys, og havde jordens SE-JE-STE mixerpult like EVER you know?! Århåhåhåhå!
**Øjjjj, vil faktisk RIGTIG gerne til Tobago nu, der skulle være overdrevet lækkert.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

I Kvickly på Frederiksberg har de sat regntøj til salg på det sted, hvor folk i sidste uge stod i laaaaange køer for at købe Lotto kuponer så de kunne vinde 60 mio.

juli 06, 2007 1:54 PM  
Blogger Prinsessens Mor siger...

ÅRRRRHHH det er jo MIGMIGMIG der elsker Björken! Har skrvet om hende i min blog men var der jo slet ikke :(

juli 08, 2007 9:49 PM  

Send en kommentar

<< Home