torsdag, juni 21, 2007

En slags frihed

Jeg har nu været mobilløs i godt og vel 1½ måned og det generer mig (ikke længere) det mindste. Synes faktisk det er lidt fedt. Har godt nok en mobil, der endda virker, men den skal låses op og jeg har ikke liiiiige fået taget mig sammen til at finde en biks, der kan ordne det i løbet af den uges tid, jeg har haft det nye sim-kort. Nok fordi jeg i bund og grund er ret ligeglad.

Nå, men den går jo ikke, folk brokker sig, og af og til er sådan en dims jo vældig handy. Fx på Roskilde. Det er særdeles træls at være på Roskilde uden mobil, skal jeg lige hilse og sige.

Ja ja, skal NOK få den låst op snart*... LOVER! Ama'r halshug!

*Snart = inden Roskilde.

7 Kommentarer:

Blogger Tania siger...

Årh, jeg er sq lidt misundelig. Ville ønske jeg kunne tage mig sammen til at slukke min og ikke tænde den det næste lange stykke tid. Meeeeen, jeg er for svag. Bruger min søn som undskyldning - jeg skal jo være til at få fat på! (Han er 10 mdr...)

juni 22, 2007 8:20 AM  
Blogger Unknown siger...

Åh ja, og i den alder ringer de bare HE-LE TI-DEN! ;)

juni 22, 2007 10:38 AM  
Blogger Uden Relevans siger...

www.unlock.dk??

Ellers på Nørrebrovej der er millioner af unlockbikser

og en enkelt i Købmagergade.

Kom så sæt igang! :o)

juni 22, 2007 12:13 PM  
Blogger Unknown siger...

Ssssschhhhhy!

It's oh so quiet - ssschy ssschy!

juni 22, 2007 1:09 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

Where? Where? behind the rabbit??

IT IS THE RABBIT!!!

juni 22, 2007 10:28 PM  
Blogger Ulla siger...

Ehm, godt så.

juni 23, 2007 10:42 AM  
Anonymous Anonym siger...

Speaking of: Skal vi ikke bruge de der mobil-dimser til at mødes på Roskilde?!

juni 24, 2007 1:18 AM  

Send en kommentar

<< Home