mandag, juni 27, 2005

Jeg er for lækker

Jeg har stået i flere timer foran mit spejl
Nu har jeg rettet alle mine fejl
Jeg har trukket min mave og min næse ind
Jah

Og jeg har brugt af den dagcreme, som du sagde
Nu har jeg ikke flere bumser tilbage
Og jeg har sat mit hår til at se tilfældigt ud
Jah

Jeg er for lækker – ja, jeg er
Jeg er for lækker – ja, jeg er
Jeg er for lækker – ja, jeg er
Og jeg ser stadig helt vildt ung ud
Uh uhuhuh

Jeg ved godt at jeg har sagt at jeg er grim
Det tager jeg altså i mig igen
For det kilder i min mave når jeg ser på mig selv
Jah

Jeg er for lækker – ja, jeg er
Jeg er for lækker – ja, jeg er
Jeg er for lækker – ja, jeg er
Og jeg ser stadig helt vildt ung ud
Uh uhuhuh

Hahaha
Hahaha
Hahaha
Hahaha

Jeg er for lækker – ja, jeg er
Jeg er for lækker – ja, jeg er
Jeg er for lækker – ja, jeg er
Jeg er for lækker

Jeg er for lækker
Jeg er for lækker
Jeg er for lækker

Fra Carsten Lykke's "Selvoptaget"

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home