tirsdag, juni 21, 2005

Syg storesøster, syg mellemsøster og syg lillesøster

Så er min søster kommet ud af operationen og lagt på opvågningsstue. Om en times tid får hun så besøg af sine to (knap så) syge søstre: Min anden søster har kæmpeondt i halsen og ved at blive møgforkølet og jeg mærker brylluppernes effekt på min sarte mave. Men hvis jeg skulle vælge en af de tre dårligdomme, valgte jeg min egen.

Den ene er for hård, den anden er for blød (læs: snottet), men den tredje er liiiige tilpas...

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

go' bedring til jer alle 3 (dog mest til din 1. søster)

juni 21, 2005 2:00 PM  
Blogger Ulla siger...

Jo, mange tak.
Jeg kan rapportere at operationen gik godt. Alt synligt tumorvæv er fjernet og det havde ikke spredt sig så meget som frygtet. Nu mangler min søster "bare" lidt kemo.
Hun har det forresten godt efter omstændighederne.

Og jeg er tilbage på toppen igen! Har lige svømmet 1500 m (ville have svømmet mere, men "nogen" (du ved hvem du er - skam dig!) chattede lidt for meget, skulle have jobsamtaleråd og kunne ikke stave til leukocytter til at jeg kunne nå at svømme længere inden lukketid - Grrr! Nårh ja så regnede det også røvmeget lige da jeg var på vej ud af døren...).

juni 21, 2005 8:02 PM  

Send en kommentar

<< Home