mandag, juni 20, 2005

To do or not to do...

Jeg har fri idag og skal ikke nå noget særligt. Det er topnotch lækkert! Alligevel har jeg lavet en liste over ting jeg burde gøre hvis nu jeg fik energien...:
-Ring til syge søster og udøs sympati, interesse og moralsk opbakning
-Send jakke retur til latterlighedsfirma
-Diverse kedelige rengøringsopgaver, der ikke fortjener spalteplads
-Svøm, mindst 2000 m
-Ring til Weekendavisens abonnementservice og forklar at de først kan få penge senere
-Læs Weekendavisen
-Læs Hitchhiker's Guide to the Galaxy (helst nede i gården, mens der stadig er sol) - eller i det mindste noget af den...
-Hent glemte CD'er og tilovers-blivende sprooot fra polterabenden hos Maj
-Send sms til fætter Michael (som ikke er min fætter, men mine søstres fætter) og aftal besøg hos familien i Svendborg-egnen, når nu jeg skal på Oure. Jeg vidste ikke jeg havde familie i Svendborg-egnen. Men det bliver røvhyggeligt!
-Find ud af hvad der sker Skt. Hans aften

Indtil videre er jeg nået hertil:
-Stået op, sådan da...
-Lavet en kop rabarber grøn te. Dufter af mere end det smager, men til gengæld står der A.C.Perch på posen og det tæller dog for noget. Man får nemlig et bolsje inde hos dem... Helt gratis!!
-Drukket morgenmad (banan-hindbær-smoothie og juice - ingen sprooot!! Endnu...)
-Surfet på internettet og er forarget over den totale mangel på online venner på msn. HMRF!
-Ordnet negle og neglebånd (som jeg nok burde have gjort inden bryllupsweekenden, men det er der ingen der lagde mærke til... tror jeg)
-Taget en lille lur - jeg har jo en hård tidsplan her!
-Været i bad og lyttet til mine nye naboer. Badeværelset er meget lydt og de var på rundvisning, jeg kunne i det mindste genkende vicevortens stemme.
-Ringet til søster og talt med hendes telefonsvarer, må prøve igen senere. Bør også ringe til den anden søster...
-Ringet til Weekendavisen og fået udsættelse, samt 50 kr af regningen og gratis bifbilletter. Wuuuhu! Det rykker ikke at have penge!!
-Bladret i Weekendavisen (tæller som et afsluttet punkt!)
-Bladret i I FORM (tæller som træning)
-Sendt jakke retur (JUBIII) og bon'et dem for pakketapen også - det er kun rimeligt!
-Købt ind til grillaften... Har bare ikke en grill...
-Ringet til syge søster igen... Optaget - groft!
-Været lidt inde på dating.dk og blevet kaldt for en "ældre pige" af en 23-årig fløs!! Hvad er det da for noget??!!? Sådan talte man sgu ikke dengang jeg var ung. Helt ærligt...
-Spist Valrhona chokolade og drukket mere grøn te med rabarbersmag. Overvejer at lave pop corn...
-Søgt på Skt. Hans aften arrangementer... Tager nok ind til plænen mellem DGI byen og Øksnehallen med Vibeke og de andre blondiner... Master Fatman vender plader, Georg Metz holder tale og Nanna synger for til midsommervise (bare hun ikke synger mere). Det lyder da nejs!
-Ringet til syge søster igen - intet svar. Mon hun har nummerviser? (Jeg har ellers sådan en pæn nummer, den behøver hun da ikke at bortvise.)

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Det staves altså HMPF, jeg ved du er en lille stave-rigtig-Pia-K

juni 21, 2005 5:06 PM  
Blogger Ulla siger...

ARGH!! (Og den er vist god nok!)

Jeg har ALTID skrevet HMRF! Altid!!

Men en hurtig søgning på google viser at jeg ikke er den eneste der staver sådan. Nu er det naturligvis ikke et bevis i sig selv... Det må undersøges...

Har sendt en mail til kontakter i rollespilsverdenen og animationsverdenen. Egmont er næste skridt...

Jeg helmer ikke før denne sag er endevendt... har set lyset... et eller andet...

juni 21, 2005 8:17 PM  
Blogger Ulla siger...

Har også sendt mail til Eivind, der vist lige har købt Carl Barks samlede værker. Han må vide det!

juni 21, 2005 8:25 PM  
Blogger Ulla siger...

Eivind havde ikke modtaget et eneste album endnu... No luck.

Til gengæld kunne Sebastian besvare spørgsmålet og det viser sig at ingen af os har ret. Den korrekte stavemåde i følge Hr. Anders And er: hrmpf!

Godt så!

juni 27, 2005 9:16 PM  

Send en kommentar

<< Home