søndag, september 04, 2005

Sex and the City

Nina, Maria og jeg var idag været henne hos Sanne og så første sæson af Sex and the City. Ved en altafgørende slik-hente-pause foreslås en bytur med os fire forklædt som de fire tøser i serien. Nina bliver hurtigt udnævnt til Carrie pga hendes lyse, krøllede hår, Sanne er Charlotte pga langt mørkt hår. Og så er der Maria og mig. Vi ligner ikke nogen (ud over os selv).
Sanne: "Så må Samantha jo være..."
Ulla: "Hey hey hey, hvad fanden glor I på mig for?"

Typisk...

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Ok, det er måske ikke ultimativt at være Samantha. Men er det ikke federe at være total sexmaskine, end at være Miranda, hun laver jo absolut ikke andet end at brokke sig og have yderst ucharmerende kærester. Ihvertfald ikke i de første afsnit.

september 13, 2005 11:13 PM  
Blogger Ulla siger...

Hm, jeg tror faktisk det er mig der er inde i Miranda.

Men ja, ham Skipper er da for ydrk! Men ok, det er alle mændene i den serie (i hvert fald det jeg har set indtil videre)...

september 14, 2005 3:45 PM  

Send en kommentar

<< Home