lørdag, september 03, 2005

Deja Fald

Alle kender Deja Vu, Sex and the City har deres Deja Fuck, og jeg har så mit Deja Fald.

Igår var min afdeling på skovtur og det var jo ganske gevaldigt. Efter middag endte vi på Gulliver's og da svagpissserne tog hjem gik Ole, Helena og jeg på Den Tatoverede Enke og fik en lille udskækning. Fed ide! Nå, men på et tidspunkt indser jeg at jeg vist burde tage hjemad og kommer fornuftigt nok i tanke om at jeg skal bruge min cykel dagen efter, så jeg går hen til Holmens Kirke hvor den stod parkeret. Idet jeg tager afsted fra baren er jeg udmærket godt klar over at jeg burde tage en taxa. Men da jeg når frem til min cykel er der jo gået hundrede år og jeg vil bare HJEM!!! NU!! Så jeg cykler.

Så kan jeg ikke lige huske hvad der skete men jeg essensen er at jeg falder på cyklen, pissestiv som jeg jo er. Og bliver liggende fordi jeg bliver så edderspændt rasende på mig selv. Klaphat! Så kommer der en flink dame og vil se om jeg er ok, og jeg vil jo bare have lov til at være sur men så skal jeg til at være rar og sige tak og alt muligt. Pis mig i øret! Fis for helvede af og lad mig rase ud alene... Nå, men grunden til at det er et deja fald er heldigvis ikke fordi jeg gentog 2001-styrtet (den historie må I få en anden gang, men der var jeg også pissestiv og tog fra med hagen - flot!). Denne gang vælter jeg til højre. Lige ned på låret. Venter nu på et blåt mærke a la det her.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home