onsdag, august 31, 2005

Tal er lækre...

Jeg ved godt det er ret nørdet. Jeg tror der er en lille matematiker gemt i maven på mig, som jeg naturligvis vil benægte eksistensen af, hvis tilspurgt. Men jeg kan altså godt lide tal. Jeg var engang også kæmpegod til at huske telefonnumre, men så fik jeg en mobil og så var det løb lissom kørt. Det vil sige, jeg kan stadig huske telefonnumre til mine venners forældre (fra dengang de boede hjemme), men jeg aner ikke hvad deres numre er nu.

Nu er jeg dog blevet hooket på dem her. Får det mon en ende?

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Fnis, dem er jeg også lige blevet introduceret til. Meget tidskrævene, men fine til togrejsen!

september 05, 2005 8:32 PM  
Blogger Ulla siger...

Også er de så moderne. Ligesom det hersens bloggeri også er på mode...

september 05, 2005 10:43 PM  

Send en kommentar

<< Home