tirsdag, oktober 11, 2005

Ulla får mandebesøg

Endda af en ung pode... Jamen dog, og så er det kun tirsdag...

En vældig beleven ung mand endda, der høfligt spurgte til min elovn. Tager billeder af mit komfur. Før jeg ved at det vil han også se min gasmåler...

Jamen, hvad bliver det næste dog? En mand, der vil andet end sikre sig at jeg ikke sprænger bygningen væk når de overgår til bygas2? Det ville da være rart... Ikke at omtanken nu her er at kimse af. Bevares!!

Apropos manglende mandebesøg, så er det i grunden også lang tid siden ham Clorius-manden har været her for at aflæse radiatorer...

(Det er så ikke mig på billedet, jeg bruger ikke briller. Min dør er heller ikke laksefarvet... Men pudsigt nok skal jeg faktisk have laks idag.)

Følg med i næste nerveflænsende afsnit af "Mit liv som dødsyg"... Ååååh, sjove-liv-tyv, giv mig det tilbage...

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Ja, hold da for søren, hvor bølgerne går højt!!! :-) Men, nu skal jeg jo heller ikke, komme alt for godt igang. For dit indlæg fik mig til at tænke på, at jeg sendte gas-manden væk, da han kom. Men, han er aldrig kommet tilbage....! Er jeg så i fare, for at blive sprunget i luften ? Av, jeg sidder jo og bliver helt bekymret.

oktober 11, 2005 8:21 PM  
Blogger Ulla siger...

De flinke mennesker fra Københavns Energi kommer vist igen. Not to worry, KE klarer krummerne...

oktober 11, 2005 11:14 PM  

Send en kommentar

<< Home