mandag, oktober 03, 2005

En af den-må-du-få-en-anden-gang-historierne

Har det jo med at komme i tanke om gamle historie når jeg skriver om noget andet. Vil prøve at følge op på dem, hvis jeg ellers gider.

Så OK, her er historien om ham milimanden fra min folkeskoleklasse, som jeg nævnte her.

Først et billede af Ulla i folkeskolen. Langt lyst hår, i fletninger i de mindste klasser. Pæn (som i artig), klog, nørdet, stille, men dog syngende, og så bankede jeg drengene hvis de var for kække.
Vi spoler frem til foråret 2005. Jeg er på dating.dk, hvor jeg får en mail fra en fyr, der lyder ok (dvs ikke føj-for-satan-vig-bort), men på billedet har manden camouflage-maling i bærret, så han ikke sådan rigtig er til at genkende. Læser profilen inden brevet. "Hm, sjovt, ham der minder da lidt om X. Nå, det er nok bare mig (i betragtning af at X er den eneste armyguy jeg kender)." Læser så brevet.

Bla bla bla
Kærlig hilsen
X

Hm... I wonder...

Skriver til ham: "Hej hej, bla bla bla, men jeg må sgu lige spørge om du hedder [efternavn] til efternavn?"

X: "Næh nej da. Hvorfor? Hvem er han? Eks-kæreste/lover, røvhul?"

Ulla: "Narj, bare en fra min folkeskoleklasse. Synes det ville være lidt kikset hvis du var ham."

Der går lidt tid...

X: "Arh, ok. Det er mig. Men kunne sgu ikke genkende dig. Kan jeg sådan set stadig ikke. Men ok, hvis du synes det er kikset, så ses vi bare en anden gang."

Og jeg havde bare almindelig fest-krigsmaling i ansigtet... Sært!

2 Kommentarer:

Blogger Mini Padden Louise siger...

Kunne ikke lade være med at grine højt og inderligt :o) Jeg har selv prøvet PRÆCIS det samme for omkring et halvt år siden! - Bortset fra at fyren GODT vidste, det var mig og havde været småforelsket i mig siden folkeskolen og liiige syntes, han ville gøre endnu et forsøg. Noget jeg bestemt ikke sætter pris på - det begynder at blive en anelse stalker-agtigt!

oktober 03, 2005 8:43 PM  
Blogger Ulla siger...

OK, sådan tror jeg nu ikke lige Peter havde det. Har faktisk engang i en brandert for nogle år siden sovet hos ham i samme seng, men der skete altså ikke noget. DET PASSER!!

Men stalkere, uh nej... Føler med dig og hold dig væk fra ham.

oktober 03, 2005 9:53 PM  

Send en kommentar

<< Home