tirsdag, oktober 04, 2005

Endnu en af den-må-du-få-en-anden-gang-historierne

Tilbage for fuld kraft... Nu med endnu en forvrøvlet og fordrukken historie fra min vilde ungdom. Denne historie handler om et af mine møder med det købehavnske bøssemiljø. Jeg omtalte den kort her.

Det er 1. maj 1995, det er en onsdag. Vejret er fremragende, så jeg er naturligvis i fælledparken. Drikker en masse øl. Fejrer at jeg ikke har en skid at lave og ikke aner hvad jeg i grunden vil med mit liv. Skåååål! Nå, jeg og tøseslænget, jeg dengang gik i byen med, bestemmer os for at tage hjem til Irene og lave noget mad og drikke sprut som forretningsmænd har efterladt på det hotel vi arbejdede på. Jeg tager lige et kort pitstop hjemme og fresher sminken op med ny lækker mascara, bl.a. Hurtigt hen til Irene, skulle jo nødig gå glip af noget. Æde mad, drikke klam Campari og så vil vi i byen.
Men det er jo onsdag. Der sker intet nogensteder... Lige bortset fra bøssebarerne. Fjong bong, der tager vi ind. Op på cyklen og ind til Cosy bar. Vi er overdrevet stive. Jeg falder i snak med en fyr oppe i baren. Siger sandsynligvis noget meget meget dumt. Kan virkelig ikke huske hvad. Men kort tid efter kommer hans kæmpestore kæreste og giver mig et par lussinger. Jeg bliver så forskrækket eller chokeret eller hvad ved jeg at jeg begynder at tude. Her viser det sig så at den nye mascara ikke er vandfast. Jeg er utrøstelig. Indser at aftenen vist nok er forbi nu og går ud og prajer en taxa, får cyklen med. Ligner en panda og er ret ked. Taxamanden synes det er synd for mig, så han siger: "Nårh, du skal se, han kommer nok tilbage."
Mig (rasende): "DU blander dig bare fuldstændig udenom!!" Håber da virkelig ikke han kommer tilbage...

Har senere (faktisk kun et par uger senere) været tilbage på Cosy. Vennerne mente jeg skulle op på hesten igen. Der var jeg også lige ved at komme i klammeri. Ham fyren mente ikke at vi heteroer havde en skid at lave der. Men det var jo onsdag igen... Og jeg blev sgu så provokeret at jeg svinede ham til. Eller nåede ikke så meget, før en mere diplomatisk veninde lagde sig imellem og fik udglattet sagen. Endte med at have en kanon aften sammen med ham den vrede bøsse, som vist nok endda gav os allesammen et lift hjemad.

Hvad kan man så lære af denne historie. TAL PÆNT!!

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

He he, Bitch-slap away.

oktober 06, 2005 12:35 AM  
Blogger Ulla siger...

I had it coming, I guess...

oktober 06, 2005 8:17 AM  

Send en kommentar

<< Home