onsdag, november 16, 2005

Med vanlig finesse for at undgå sagens kerne...

... har jeg kommenteret lidt på en af debatterne på dating.dk.

Der er jo et debatforum på dating og på forsiden var der så en appetizer for en af trådene. Den handler om at blive brændt af på en date. (Fy, skamme! Det må man ikke!) En af pigerne fortæller så den her historie:
Fyren skulle komme og besøge mig derhjemme......Han ringer så en halv time inden aftalt tid - og fortæller at han lige har været en tur i Brugsen - og har købt en gigastor pose P-tærte......så nu kom han altså ikke alligevel!......
Trist for hende men meget morsomt for os andre. Helt ærlig, tænk at der findes sådan nogle typer... Nå, historien fortsættes med en anden pige der kommenterer på hendes historie:
Han har sikkert set "American Pie" - så mon ikke han KOM alligevel, den stakkel
Hehe, godt set. Hvis bare det ikke lige var for P-tærternes størrelse. Hvad jeg naturligvis må pointere:
Det ville godt nok være så umådelig trist at det næsten ikke er til at holde ud at tænke på. Kender du størrelsen på P-tærter? Vi snakker max en halv cm tyk og tre-fire cm i diameter her...
Senere har en fyr kommenteret:
Undskyld mig - hvad er der galt med p-tærter??
Til ham kan jeg kun sige. Se at få set American Pie!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home