fredag, november 11, 2005

Rastløshed

På søndag skal jeg til fremvisning på endnu en lejlighed. Der er ret gode chancer for at der snart står mit navn på den dør. Iiih, det bliver spændende... Jeg er så rastløs, har boet i min lejlighed i otte år. (Uh, otte er ellers sådan et godt tal... ligger godt i munden... Ådde!) Nå, men der skal altså ske noget... Og så får jeg jo en glimrende mulighed for at holde housewarming. Jubiii!!

Nogen der kender et godt og billigt opmagasineringssted? Jeg skal bruge lidt ekstra plads i ca et år. Lejligheden er nemlig lidt mindre end min nuværende. Dog ligger den på det mondæne Nørrebro, er andel (jeg bor til leje nu, men ikke på Haveje - hoho) og der er mulighed for at rykke i en større lejlighed snart, når jeg lige har fået foden indenfor og kommer på den interne venteliste. En anden fordel ved denne lejlighed er at jeg bliver nabo med Camilla, at Vibeke bor 300 m fra mig plus at jeg kan kravle hjem fra to af stamcafeerne.... SPITZENKLASSE!!

Senere idag... (hør tema fra Beethovens femte symfoni (også kaldet skæbnesymfonien) for dit indre øre nu): Møde med banken angående lånebevis!! (og nu tema fra Den gode, den onde og den grusomme).

Nej, det er ikke så slemt. Min bankmand (der sjovt nok hedder Tjuhej-bar, sådan siges det i hvert fald) siger at det ser fornuftigt ud. FORNUFTIGT!! Det er sgu længe siden noget jeg har været viklet ind i er blevet betegnet "fornuftigt"... Vi får se, hvor fornuftigt han synes det ser ud, når han har mødt mig. Han er jo ny. Sådan prioriterer min bank mig nemlig. Jeg når aldrig at blive træt af mine bankrådgivere, der er en ny hvert andet år. Overvejer at skifte til en netbank, så slipper jeg for det bøvl...

2 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

you go girl... det er pissemeget nemmere med Skandia banken og så får man endda renter :D

november 11, 2005 3:20 PM  
Blogger Ulla siger...

Hold da op, han ville godt nok have at jeg tog stilling til mange ting. Pension, Gruppelivsforsikring, om dækningen af ulykkesforsikring nu var høj nok, og mange andre ting jeg ikke længere kan huske. Jeg nikkede bare og undlod at sætte mit signatur på noget som helst.

november 11, 2005 5:35 PM  

Send en kommentar

<< Home