tirsdag, april 18, 2006

Dagen derpå

Ingen tømmermænd, det var jo slet ikke sådan en vild påskefrokost. Som Camilla så rigtigt pointerer i en kommentar til nedenstående post, så er vi bare enormt satte i vores lille biokemi-klike. Det og så det faktum at i dag er hverdag (for alle andre end mig) er åbenbart lig med at ingen drikker sig fulde. Hvorfor nu det? Hm.

Nå, men i dag starter mit nye træningsregime, jeg er på vej ud for at svømme. Min motivation er i top, efter at have været på vægten her til morgen. Og også fordi jeg drømte om at jeg skulle ud at svømme, men der kom hele tiden ting i vejen for det - naturligvis helt uforudsete hændelser, som jeg ingen kontrol havde over. Bare for ikke at falde i fælden senere, for det er i mit hovede værre end nu, har jeg tømt fadet med chokoladepåskeæg. Det er så sundt med proteiner, siger de kloge.

Hva´! Ingen proteiner i chokolade siger du? Arhhh, protein schmotein.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home