torsdag, juni 15, 2006

Ikke alle amerikanere er fede læs

Her i weekenden tager jeg til det store USA, Boston nærmere bestemt. Ja, jeg skal arbejde, så roooolig nu... Men først på mandag. Så. Når jeg nu alligevel er derovre af og har søndag fri, så kunne jeg jo ligeså godt besøge den amerikanske filial af familien i New York bare en enkelt dag. Så jeg sender mail til moster og kusine. Nu har vi så aftalt at kusinen og jeg skal hænge ud ved poolen i hendes "club"*. Det er for så vidt ok, lige bortset fra at jeg jo har lagt mig ganske gevaldigt ud og min kusine ikke bare er almindelig lækker og slank, hun er da model, selvfølgelig er hun da det. Den slags er bare ikke godt for selvværdet. Så hvad gør en realistisk pige (altså én, der har indset at hun nok ikke når at tabe 5 kg til på søndag)? Hun køber en ny bikini. Naturligvis gør hun da det!

OK, så jeg hiver en bikini i størrelse 38 (den plejer jo at passe!) ind i omklædningsrummet og prøver. Og for dælen, den passer sgu og dellerne på maven vælter ikke engang ud over det hele. Køb, køb, køb!! Udenfor butikken kigger jeg så på mit vidunderfund igen. Underdelen er så ikke størrelse 38, men 44. OK, jeg syntes også, når jeg nu tænker mig lidt om, at de sad en anelse løst. Ikke stramt nok til at lave hovedudspring i det mindste, men alligevel... 44!!!

Her kan jeg så glæde mig over at pæreform er sundere end æbleform. I det mindste bliver jeg en gammel fedling! Hurra!!

* Yacht Club? Træningscenter? Hashklub?

5 Kommentarer:

Blogger Kontrolpigen siger...

Ha' en rigtig dejlig tur!! Og Ulla, stop det nu, det med de deller der. De findes ikke.

juni 15, 2006 11:53 AM  
Blogger Ulla siger...

Du har bare kun set mig med tøj på. I bikini ser det altså anderledes ud. Det GØR det!!

Nå, men nu har jeg regnet lidt på turen til NY: 18 timer fra jeg forlader hotel i Boston og til jeg er tilbage, jeg når at se min familie i fem af de timer, resten bruges på transport. Gaaab! Det HAR bare at være godt vejr og en fed pool, mand!!

juni 15, 2006 12:11 PM  
Blogger Ulla siger...

Men jeg skal nok lade være med at lade delle-historien antage Morfars-badeværelses-dimensioner... ;-)

juni 15, 2006 12:12 PM  
Blogger Ulla siger...

DET er der vist ingen fare for! Bare rolig!

juni 15, 2006 12:43 PM  
Blogger Ulla siger...

Jeg kan forresten rapportere at min kusine kom i en ganske almindelig person størrelse, ikke noget model-mikro-fis her. Panik afblæst.

juni 26, 2006 4:50 PM  

Send en kommentar

<< Home