søndag, september 17, 2006

En glædelig overraskelse

I morges kl 13 blev jeg så glad (ja, jeg er færdig med at surmule nu og undskyld at jeg kaldte alle for bøssedværge i går, jeg har hverken noget imod bøsser eller dværge) da jeg så at vores egen And (aka LaQuackk) er tilbage på sin pind og rapper løs på trods af at hun havde forsvoret mig det da jeg rendte ind i hende på Roskilde i sommers. Men nå ja, man er jo en surmule indtil man bliver en fedtmule eller noget. Så velkommen tilbage, kære Laquackk!

Øv, hvor kan man blive skuffet...

10 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hehe ja, jeg beklager, men jeg aner ikke, hvem eller hvad det er, der har overtaget min pind :D

september 17, 2006 3:05 PM  
Blogger Suzy Q siger...

Lakki! Du er der stadig :) bare som lurker.. Går det godt?

september 17, 2006 5:23 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jo tak, det går ganske fint :D
Og ja.. Jeg lurer da med fra sidelinjen hehe

september 17, 2006 5:31 PM  
Blogger Ulla siger...

Afsløret! Som en fusker-lusker. ;-)

september 18, 2006 12:00 PM  
Blogger cyclonebill siger...

Men altså, jeg forstår ikke! Er det Laquack der er tilbage eller hvad? Nyt sprog og alt muligt! Alting var bedre i gamle dage.

september 18, 2006 4:41 PM  
Blogger cyclonebill siger...

Men altså, jeg forstår ikke! Er det Laquack der er tilbage eller hvad? Nyt sprog og alt muligt! Alting var bedre i gamle dage.

september 18, 2006 4:41 PM  
Blogger Ulla siger...

Nej, hun er ikke tilbage. Det er en eller anden klaphat, der har overtaget hendes brugernavn. Ham kan vi ikke lide, nej!

september 18, 2006 4:52 PM  
Blogger cyclonebill siger...

Fårk - håbede lige!

september 18, 2006 5:07 PM  
Anonymous Anonym siger...

Nej, jeg har meldt mig ud af det nye årtusinde og mestrer kun dansk på skrift - alt andet ville være ynkeligt. Så fremtidige internationale ænder står altså for ganske egen regning.

september 18, 2006 10:03 PM  
Blogger Ulla siger...

Det er jo fair nok, men vi savner dig altså!

september 19, 2006 7:48 AM  

Send en kommentar

<< Home