fredag, oktober 20, 2006

Om at være syg og ynkelig

I morges da jeg vågnede var mit ene øje ved at poppe ud af skallen. Så jeg blev hjemme fra arbejde. Resten af dagen sov jeg. Vågnede ved 16-tiden og havde kun almindeligt ondt i hovedet.

Og er det at man skal handle hurtigt. Når man er syg må man nemlig spise lige så meget chokolade og guf som man overhovedet orker. Men når man er på kur, er der jo ikke den slags sager i huset. Så mig afsted afsted efter Crüsli og hvad det ellers hedder. Ja for man skal jo nå at både købe og spise det mens man stadig er lidt skidt. Ellers er det snyd.

Puh, det ligger altså ikke sådan supergodt i maven. Tror faktisk jeg er lidt dårlig igen nu.

2 Kommentarer:

Blogger Kontrolpigen siger...

God bedring. Og god weekend :-)

oktober 21, 2006 12:50 PM  
Blogger Ulla siger...

Det hjalp gevaldigt med en buket roser fra min overvældende søde kæreste. Men tak og i lige måde - altså med det med weekenden.

oktober 21, 2006 1:10 PM  

Send en kommentar

<< Home