torsdag, oktober 12, 2006

The right stuff

Jeg hørte i radioen imorges at Take That er samlet igen og har udgivet en CD. De spillede den første single derfra og det lød forbløffende meget som dengang. Fred være med det. Jeg er lidt for gammel til at have redet med på Take-That-hysteri-bølgen. Til gengæld var jeg den helt rigtige alder til New Kids on the Block. De var GUDER! Især ham den lille med fistelstemmen. Joe hed han. Joe McIntyre. Og så mener jeg at kunne huske at de kom fra Boston ligesom en af mine nuværende GUDE-bands: Pixies.

Jeg satte en greatest hits CD* med NKOTB på lige før og hørte halvdelen af den, så var det ligesom nok. Sig ikke at de også genforenes?

*Selvfølgelig havde jeg ALLE de originale CD'er dengang, men så blev jeg grunge og de var pinlige og blev vist solgt til en genbrugsforretning. Jeg var fornærmet over kun at få en femmer pr styk. Mange år senere ser jeg opsamlings-CDen for en tier. Det var dengang, det var rigtig sjovt med kitsch-ting. Ikke at jeg har for vane at ligge under for tidens luner. Bevares!

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

nej nej nej nej.... ikke NKOTB.
Jeg var med på TT bølgen i stedet.

Hoppede dog af da Robbie skred .. Er han med i det samlede Take That? Hvis ikke bliver det ikke rigtigt i mine øjne.

:)

oktober 12, 2006 6:59 PM  
Blogger Ulla siger...

Det sagde de ikke noget om, og jeg følte ikke trangen til at undersøge det. Men jeg tvivler på at han er med.

oktober 13, 2006 7:36 AM  

Send en kommentar

<< Home