torsdag, november 09, 2006

Kom nu, syng med!

Ah-nam-ma-nam...

11 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

.. dy-dyyyyyh dydydy! :D

november 09, 2006 2:07 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg skaaa på lokum.....

november 09, 2006 2:22 PM  
Blogger kkk siger...

a la Muppet

november 09, 2006 5:34 PM  
Anonymous Anonym siger...

Ja det er jo lige den som ovenstående ord hører til ;-)

november 09, 2006 7:26 PM  
Anonymous Anonym siger...

The question is: what is a ma-na-ma-na?
The question is: Who cares?

november 09, 2006 9:09 PM  
Anonymous Anonym siger...

Og hvorfor er det egentligt lige at links i dine kommentarer ikke åbner i et nyt vindue?? heh

november 09, 2006 9:56 PM  
Blogger Ulla siger...

Tak til Suzy for sangen og kkk for link.

Carina, den der tekst... Ehm... ja ok. Hm. Håber du fik ordnet, det du skulle. ;-)

Karen, tja, det ved jeg ikke, blogger er ikke det bedste vi har, men velkommen til den spændende nye verden af højreklik. ;-)

november 10, 2006 9:57 AM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg er enig med Carina. Den lyder vist sådan
Ah nam me nam - jeg skaaaaa på lokum
Ah nam me nam - jeg skynder mig
Ah nam me nam - jeg syns det presser og presser - jeg tror det er en (bib) som er på vej
... eller noget i den retning... fnis.
Det var et hit i min skoletid - for en hel del år siden.

november 10, 2006 11:40 AM  
Anonymous Anonym siger...

...der er en **** på vej, er den rette tekst tilsidst.
Tak maria, så er jeg ikke helt alene om at få den association hver gang nogen nynner den sang ;-)

november 10, 2006 1:22 PM  
Blogger Ulla siger...

Du er hermed undskyldt, jeg har så aldrig hørt den version af sangen. Hvor latrinært, hehe.

november 10, 2006 1:56 PM  
Anonymous Anonym siger...

helt ærligt!! kræver jo al mulig ekstra hjernekapacitet at højreklikke på en bærbar!! Det er ikke særligt brugervenligt!! haha

november 10, 2006 10:12 PM  

Send en kommentar

<< Home