fredag, december 29, 2006

Det' det jeg altid har sagt

Og hvad kommer så? På vej til paartyyy (eller det var det egentlig ikke, men det blev det) i fredags måtte jeg ringe til en veninde med samme svaghed for Melodi Grand Prix som jeg har (jeg ved godt at det er ynkeligt og forfærdeligt, men hvad kan man gøre?) for at høre hvordan sangen går videre. Sangen kom i kategori som en af de svære. Jeg er stadig ikke kommet svaret nærmere og det rider mig som en mare! Nu ved jeg at det er Tommy Seebach der står bag den, men kære blogland: Er der ikke en der kan teksten? Hvis det bare er til omkvædet, så er det fint.

Jeg er nået hertil:

Det' det jeg altid har sagt
nanana-en-masse-gange
[Og så den der åhuhåhåhåh]
mere nanana
nanana møde sådan en pige som dig
nana der er held i mig [evt dig?]

Stor lyrik!

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Jeg kan :)

Den heddet "Det' det jeg altid har sagt" :) Og er fra 1985.

Og den kan lyttes til/købes her:

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./track/viewtrack.htm&trackid=747340

Og teksten.. tra la laaa...

Den findes her:

http://www.eurosong.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=165504&side=&webside=3283749

(Yes - jeg havde ikke andet at lave)

december 29, 2006 11:14 AM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Ej det er da ingen hjælp at give.
Jeg er (trist nok) lidt af en klæbehjerne, når det kommer til sådan noget grand prix-halløj, så her kommer det af den, jeg kan huske (og så var det i 1986, nemlig!)
Det' det jeg altid har sagt
Jeg er vel nok en heldig fyr (åuh-åh-åh-uåh)
At jeg sku møde så'n en pi' som dig (åh-åh)
Der må være held i miiiig.

december 29, 2006 11:21 AM  
Blogger Suzy Q siger...

Ulla. Så stooorpper du.

december 29, 2006 12:31 PM  
Anonymous Anonym siger...

Ej.. altså. Fra 1985 var den med i Grand Prix. Det siger alle links man kan finde :)

december 29, 2006 1:41 PM  
Anonymous Anonym siger...

Der er også en del af teksten der lyder:

Det' det jeg altid har sagt
Der' ingenting som kærlighed
Århårhuwowuååår
Når der en anden man kan del' den med
Tænk at møde sådan en pige som dig
Der må være held ved mig.

Og jeg hader grand prix...undrer mig lidt jeg kan huske sådan en tekst.

december 29, 2006 6:43 PM  
Anonymous Anonym siger...

Kratlusker - og når du ikke kan komme videre i teksten så går du bare ind på det link jeg har tilføjet :P

december 29, 2006 11:11 PM  
Blogger Ulla siger...

Hold da op, I er da bare jordens bedste læsere! Like.. ever! Stor tak til Alice, de fleste jeg har spurgt IRL har nemlig i linie to sagt noget med "heldig fyr" mens jeg mente det var noget "lala kærlighed", det viser sig jo så at alle har ret.

Suzy: Jeg er ked af det, der er som sagt ingen kur, og tro mig, folk HAR prøvet. Man må håbe der er andre sider ved mig der kan opveje min brist. ;)

december 30, 2006 6:54 PM  

Send en kommentar

<< Home