lørdag, januar 27, 2007

Detox

Nu hvor Takashimaya skriver noget om detox kommer jeg i tanke om at jeg nok burde have advaret mine omgivelser i starten af ugen om eventuel overdreven gnavenhed og kort-for-hovedet-hed, da jeg besluttede at jeg ville tage en kold kaffe-tyrker i en uge. Kold kaffe? Adr. Kaffe-kold-tyrker, så. Ikke fordi det skulle være så sundt, åh så sundt, nej, såmænd bare fordi the drugs don't work. Og for satan hvor har jeg været træt, manner. Dødhamrende udkørt og fuldstændig smadret. Nu jeg tænker mig om så var jeg egentlig dødtræt inden detoxen, men der kunne jeg da i det mindste hygge mig med en kop kaf'. Nu er jeg til gengæld blevet ginseng-junkie. Gerimax, sgu, det hjalp lidt. Bare ikke når det jeg i virkeligheden vil have er kaffe. Så nu er jeg røget tilbage til bønnerne, ikke ryge en bønne, men nå, du ved, ik', ja sjauw sjauw, det' mig. Eller. Jeg vrøvler vist, mere kaffe, tak, den fra i morges er jo kold nu.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Kaffe er jo også en af årsagerne til, at min detoxing er udskudt på ubestemt tid.

En vellavet kop kaffe smager F A N T A S T I S K og ville være svært at undvære.

På mit gamle arbejde var kaffen dog så dårlig, at jeg på et tidspunkt tog en kold kaffe tyrker. Jeg turde ikke udsætte mit legeme for den tarvelige undskyldning de kaldte kaffe.

januar 27, 2007 12:23 PM  
Blogger Ulla siger...

Hvorfor er arbejdskaffe bare ALTID så dårlig? Vi har for nylig fået ny kaffemaskine og det har hævet standarden fra udrikkelig til tja-man-har-jo-sine-laster-tålelig, men stadig intet imod den hjemmelavede. Uf!

januar 27, 2007 12:41 PM  

Send en kommentar

<< Home