tirsdag, januar 16, 2007

Eureka!

eller "Nobel, here I come!" eller "By George, I think she's got it!". Mange overskrifter passer til, men "Eureka!" lugter mest af gal videnskabsmand (M/K), så ja, det passer jo fint.

I dag har jeg nemlig under en afsindig kedelig tale fået en ikke mindre end GENIAL idé. Faktisk har jeg svært ved at se, hvordan det kan gå galt. Resten er en hemmelighed, I får det ikke at vide, for det er min ide, MIN MIN MIIIIIIIN!!!!

My precioussss...

Update: Faktisk er der masser af steder, det kan gå galt. Sådan er det i naturvidenskabens verden, jo. Men jeg tror på det, og så er man allerede halvvejs fremme, paradoksalt nok. Der er dog lige et enkelt faktum, jeg skal have tjekket op på, inden jeg går for meget igang. Det kunne gøre alt temmelig overflødigt, men indicierne peger på, at jeg har en relativ god chance for at få det her til at virke. Så deeeet...

6 Kommentarer:

Blogger Ulla siger...

Ærligt svaret: Nej. Desværre. Men artikler, titler og anerkendelse, er det ikke det alle akademikere higer efter?

januar 16, 2007 8:37 PM  
Anonymous Anonym siger...

Du har altså ikke opfundet den ultimative tømmermændsdræber?

januar 16, 2007 9:48 PM  
Anonymous Anonym siger...

Kan man investere? ;-)

januar 17, 2007 7:21 AM  
Blogger Ulla siger...

Anetq og Boris: Var det blot så vel. SÅ var jeg blevet rig. RIIIIIIIIIIIIIG!!!! (Jeg er temmelig meget på røven for tiden, så undskyld min fokusering på ussel mammon, men føj, hvor ville det være godt med et par mill nu. (Huh? I modsætning for to måneder siden, da havde det jo været skrækkeligt. Eller.)) :)

Tom: Mmmm, klaaart. Jeg sender dig lige et kontonummer. ;-)

januar 17, 2007 8:24 AM  
Blogger Uden Relevans siger...

Det er en kur mod AIDS forkølelse OG tømmemænd på samme tid.

TEløk mæ deeeeeeet

januar 17, 2007 12:24 PM  
Blogger Aegget:CPH siger...

Intet siger "Mad scientist" som "It's alive!!!!"

Jeg håber, du har fundet på en sok-inverter, for det er skide irriterende at vaskede sokker vender på vrangen.
Verden ville blive et bedre sted med sådan en. Og jeg ville spare minutter på påklædningen hver morgen - minutter jeg ellers kunne bruge i badet eller under dynen.

Men hvis det skal være en rigtig "gal videnskabsmand" så skal det vel i sagens natur være en skadelig opfindelse.... eller noget der truer fredelig sameksistens osv.

januar 17, 2007 4:01 PM  

Send en kommentar

<< Home