tirsdag, februar 13, 2007

Mugshot

Jeg har fornyet mit profilbillede både her, på G-talk og på Messenger med et billede, der er godt og grundigt overbelyst (det skjuler alle småskavankerne så fint, så fint). Det er bare en aaaanelse forstemmende når indtil flere (de kan dog stadig tælles på én hånd) spørger mig om det virkelig er mig på billedet. Ja, sgu da!

Til jer, der undrer jer. Jamen, skulle hun ikke være langhåret? Så jo, det skal jeg, men nakkehåret var så langt at, uf nej, det måtte om i en hestehale (hurra! Jeg har langt nok hår til at lave hestehale!).

4 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

Er det virkelig dig?
*springer i flyverskjul*

februar 13, 2007 9:16 PM  
Anonymous Anonym siger...

Justin spørger: "Who's a sexy girl?" Og Boris antworter, "Ulla er!"

februar 13, 2007 9:32 PM  
Blogger Ulla siger...

JA! Pas lige på, du! ;)

februar 13, 2007 9:32 PM  
Blogger Ulla siger...

Hov og hej til Boris. Sådan et billedebehandlingsprogram er taknemmeligt, men tak.

februar 13, 2007 9:33 PM  

Send en kommentar

<< Home