fredag, marts 09, 2007

Here, boy!

Jeg så en hund i dag. Den hed Lover Boy. Det stod der i det mindste på dens sele.

Øv! Jeg vil også have en hund, der hedder Lover Boy. Så kunne jeg gå tur med den i parken og kalde på den. Lover Boy, kom! På plads!, ville jeg sige. Og når den så var kommet hen til mig: Hvem er mors Lover Boy? Er du den dygtigste Lover Boy, hva'?

Det er bare synd for kræet at holde dem inde i byen, når de bliver luftet med en mini-gåtur rundt om hjørnet og bor i en myrelille lejlighed. For det skal være en hund af en størrelse, der umuliggør transport i lille taske i bussen eller i cykelkurven. Føj, små rotter! Og så er der det med hundelortene, som man skal samle op. Ad, mand! Det vil jeg sgu da ikke. I hvert fald meget nødigt...

2 Kommentarer:

Blogger Kontrolpigen siger...

"... And if he still doesn't answer, I simply say baby, åwuåh baby, my sweet baby, you're the one"

Super navn til en hund :-)

marts 09, 2007 7:55 PM  
Blogger Ulla siger...

Og uh, det' en go' sang.

marts 12, 2007 8:01 AM  

Send en kommentar

<< Home