tirsdag, marts 27, 2007

Mere om sodavand


Camilla Plum er vild med Søbogaards Ø-cola og siden jeg er vild med Camilla Plum, måtte jeg købe en med ned fra grønthandleren nede på hjørnet (ham, der betaler moms, naturligvis - pudse-gnubbe den gamle glorie, skin for satan!).
Nå, men den smager som Jolly.
Personligt sværger jeg til Hancocks Sport-Cola (som ikke smager specielt meget af cola og jeg kun har set hos de gode folk hos Wascator), når det skal være crazy vildt, og så den med to C'er til hverdag (dvs. til tømmermændsdage, ikke drikke cola til hverdag, Ulla, fy!).

3 Kommentarer:

Blogger Suzy-Hang-Around siger...

Man må godt få én cola om dagen. Jeg må i hvert fald. Og den rigtige størrelse er en 33 cl dåse, som jeg har i mit eget køleskab. Men på mit arbejdes frokostordning står der 25 cl flasker i køleskabet, og de frister jo også. Men hvis jeg caver allerede til frokost, snyder jeg mig selv for 8 (OTTE!) cl OG får ingen fyraftenscola. Decisions, decisions.

marts 28, 2007 1:50 PM  
Blogger Suzy-Hang-Around siger...

Coca-cola, for øvrigt. Goes without saying.

marts 28, 2007 1:51 PM  
Blogger Unknown siger...

Akkeja, alle disse valg og fravalg. Suk.

marts 28, 2007 2:14 PM  

Send en kommentar

<< Home