fredag, marts 23, 2007

Put on your red shoes and dance the blues

The blues? Nix, putte. Humøret er på ti (ud af ti). Det er snart weekend, Natfilm Festivalen starter i dag (mere om det senere) og bedst af alt: Jeg har fået en ordentlig slat penge tilbage i skat. Hænderne over hovedet, gratis penge, YAAAAYYY! (Især fordi jeg først havde læst det som om jeg havde en hel rund enkrone tilgode. Lidt har også ret, men alligevel... )

Så i dag skulle det fejres med røde sko til mit ellers sorte outfit. Trip trip trip, siger det, når jeg går. Eller rettere: Trip, svup, trip, svup. Jeg har lige fundet forklaringen på at venstre sko sidder væsentlig løsere end den højre. Den er et nummer større. Go figure. Hvor stiv har jeg været, da jeg købte dem? Og i betragtning af at det er et par år siden, må jeg have været pænt vissen de andre gange jeg har gået med dem. Nå, men det er der jo ingen, der lægger mærke til når musikken spiller, som de siger.

Og hvad kan man så uddrage herfra, når jeg kan gå fra eddike til honning bare sådan *knips*? At jeg er til fals for ussel mammon? Oh yeah, big time, mama! Jamen altså, hvad gi'r du mig?!

Nej, seriøst, hvad gi'r du mig?

7 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

hold kæft hvor jeg glæder mig til "Executive Koala". ROFL

marts 23, 2007 3:55 PM  
Blogger Ulla siger...

Uuuuuh, den skal jeg også bare se... Nana-nana-na! Ses vi? Jeg har billet til torsdag.

marts 23, 2007 4:30 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

Gratis?? Du har vel tjent dem for at få dem tilbage i skat. DU har puklet hårdt for de penge.

i teorien ihvertfald.

marts 23, 2007 4:53 PM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Så er der vist lagt i ovnen til en skøn weekend, søde Ulla.
Ha' en go' én :-)

marts 23, 2007 5:02 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg købte en gang 15 par ens sorte sokker - sådan en gang for alle. De var for små.

marts 23, 2007 5:33 PM  
Blogger Suzy Q siger...

hm.. jeg har bedt min filmpusher-søster i Shanghai om at købe kawasaki's film til mig :-P
arj det er fordi jeg har for mange aftenvagter til at jeg synes at det er sjovt at gå i biffen om natten.

marts 23, 2007 6:05 PM  
Blogger Unknown siger...

Morfar: Præcis, i teorien.

Kontrolla: Jo tak, i lige måde, men mine røde sko er blevet våde. Satans til metereologer, hvor svært kan det være? Mon jeg overlever?

Milos: Klip en hæl og hug en tå.

SuzyQ: Nå nå, egen import, man er nok fin på den, hva?

marts 23, 2007 9:54 PM  

Send en kommentar

<< Home