lørdag, november 17, 2007

Potato potato

Ok titlen fungerer vist bedre når man siger det, men du ved hvad jeg mener.

Nå men så i går ik? Så går Ulrik og jeg ned ad Jagtvej der langs Assistens Kirkegården hvor der altid er en masse plakater.

Uh, siger han så, ny plade med Sugababes! Cool!

Ehm ok, tænker jeg jo så og går videre, men kan alligevel ikke bare lade en SÅ oplagt sviner ligge ubenyttet hen. Så jeg siger så, Sugababes? Er du oppe at ringe over at Sugababes udgiver ny plade? Hvad sker der for dig? (Ok ikke den vilde sviner, jeg kan gøre det bedre, men det må blive næste gang.)

Nå men det var så dem her, ham mente, og jeg skal vist have renset mine ører.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Uhh - de er altså også super gode! Fantastisk musik - hele vejen igennem.

God musiksmag til din kæreste, dér!

/Smilja

november 19, 2007 12:03 AM  

Send en kommentar

<< Home