tirsdag, december 11, 2007

Bare nak og sig ja

Ahaha, funny story (ja undskyld baby, men du vidste jo godt den ville ende herinde). Så i går aftes. Nej, kræver lige et par forklaringer først. Nummer 1: I forgårs nat har jeg åbenbart lavet noget mærkeligt med min nakke så den var herreøm hele dagen i går. Nummer 2: Det hænder at jeg og kæresten taler skoleengelsk med fed dansk accent. Sådan er vi bare så toppjattede. Altså altså. Nå, nu begynder historien... Så i går da jeg prøver at lægge mig til rette for at sove så gør det nas i nakken og jeg brokker mig, sådan som jeg engang gør. Og så siger Ulrik: Jæs, båt if u tørn of thø lajt, thø pejn en thø nek vil go avay. Så kunne jeg jo ikke dy mig: Jamen du vil da stadig være her.

Og så griiiiinede vi.

Eller. Altså. Jeg gjorde i det mindste. Grinede til gengæld nok for os begge to. Begynder faktisk lidt igen nu.

5 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

HAHA :D

december 11, 2007 10:06 AM  
Anonymous Anonym siger...

Haha - jeg synes også den er sjåv!

Nu kommer der en god en fra en veninde-madklub-aften forleden:

Vi sidder og snakker om en fyr, som er lun på min veninde, men det er vist ikke gengældt. Min veninde siger så:

"Ahh' - han er vist ikke noget for mig"

Hvortil min anden veninde siger:

"Picky*-Iben?"

....og vi andre 3 hører dette som "Pik-i-Iben" og er flade af grin :o)

Altså, pik i Iben er da som regel godt for hende, men måske passede det ikke heeeeelt ind lige der *G*.

*Picky - som kræsen på english :o)

december 12, 2007 7:33 PM  
Blogger Unknown siger...

Nu synes jeg liiiige at tonen blev en anelse lummer.

Pyt, lumr endelig videre.

december 13, 2007 11:04 AM  
Blogger Årets Brandert siger...

Ingen serier på DVD lige nu?? Så tag lige og smut på Amazon.co.uk og køb Black Books serien! Den er bedre end verdensklasse!!

januar 02, 2008 11:42 PM  
Blogger Unknown siger...

Åh ja, den er sjov. Har kun set et par afsnit, men der griiiinede jeg også. Det kunne da godt være, man skulle det...

januar 03, 2008 9:31 AM  

Send en kommentar

<< Home