fredag, november 30, 2007

Langhårede abekat

Så imorges ik, altså meget tidligt imorges ik, så kigger jeg sådan halvvejs på min skulder og undrer mig over det mørke noget der er der. Kommer i tanke om at det jo bare en knappen min skulder, nå ja. Som i stor sort plastikknap. I min skulder. Langsomt går det op for mig at det i grunden er ret sært at have sådan en. Så jeg kigger igen. Det er bare mit hår* der er blevet langt nok til at slange sig hen over min skulder. Jubiiii.

For nu ikke at blive alt for begejstret over mit kommende lange hår, så er det nu også nået længden hvor det filtrer. Åh, hvem der bare var korthåret.

Nej, det sagde jeg ikke lige. Jo. Nej. Hm.

*Altså hår fra mit hovede, ikke fra armhulen. Ad.

2 Kommentarer:

Blogger Kontrolpigen siger...

Ulla, du har længere hår end mig nu. For jeg blev nemlig også træt af filterbomber i nakken, og nu har jeg sådan en slags hjelm af hår.
Kan anbefales at få sådan lidt sommerhår lige før vinteren.. Uh, det' koldt i nakken, du. Men filtrer til gengæld slet ikke.

november 30, 2007 6:30 PM  
Blogger Ulla siger...

Ooooh, lyder spændende, det glæder jeg mig til at se.

december 01, 2007 6:19 PM  

Send en kommentar

<< Home