lørdag, april 16, 2005

Man ved man er for meget på nettet når...

En veninde ringer en op og følgende samtale udspiller sig, sådan cirka:

C: Vil du gøre mig en tjeneste?
U: Ja, klart dér!
C: Er du hjemme?
U: Ja.
C: Sidder du ved computeren?
U: Ja (og tænker "Er det ikke det samme?").
C: Kan du så ikke lige finde adressen på den hersens brilleforretning der er flyttet? Jeg kan ikke finde den.
U: Jo jo, keine problem...osv...

En af disse dage vil jeg også ud og købe briller eller måske noget jeg har bare lidt brug for... En cykel fx.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Tak for hjælpen, Ulla.

I følge deres hjemmeside (http://www.orgreen.dk/) skulle de bo i Kronprinsensgade, men det er åbenbart hovedkontoret, og de oplyser ikke, hvor man kan KØBE deres briller... Så derfor ingen træbriller til mig, og i stedet for har jeg købt røde briller...

Ciao - Camilla

april 17, 2005 9:34 PM  
Blogger Ulla siger...

Træbriller? Eh? Nåmmen tillykke med de nye røde briller i det mindste.

april 18, 2005 12:06 PM  

Send en kommentar

<< Home