lørdag, maj 07, 2005

Ulla får gæster

Ja, der kommer gæster idag. Det medfører at jeg skal have gjort rent. Meget endda. For jeg er jo et rodehovede, men jeg er ikke nået til det punkt hvor jeg vil stå ved det. Altså at sige det sådan her er jo let nok, men ligefrem at stå ved det overfor folk der kan se hvor galt det faktisk står til er noget helt helt andet.

Tjekliste for idag:
1) Pudse vinduer, det er jo stadig lyst når folk kommer og jeg kan seriøst ikke huske hvornår de sidst er blevet pudsede. Jeg tror det var mens jeg boede med min daværende kæreste - dvs mere end to år siden, hmm.
2) Støve af og støvsuge. Det er dog ikke to år siden, men længere tid end hvad godt er. Man skulle ikke tro jeg er den samme der arbejdede som oldfrue to år på et firestjernet hotel i København, tsk tsk.
3) Opvask. Har været en dygtig pige og holdt opvasken nede på et overkommeligt niveau.
4) Ordne badeværelse og toilet. Lars smadrede jo mit toilet til påskefrokosten og jeg har ikke liiiige fået det ordnet helt endnu.
5) Stryge dug. Jubii, nu kommer jeg ned til de ting, jeg kan hoppe over, hvis tiden bliver knap eller jeg bare ikke gider. Jeg kan altid sige at det er meningen den skal være krøllet, en del af looket. Ja, det var vel nok smart!
6) Tømme diverse skraldespande og tage pantflasker med. Eller bare ud på bagtrappen...

Hurra!! Færdiiiig! Har jeg mon glemt noget? Nårh, ja lave mad... Det er der sgu ingen der lægger mærke til...

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home