fredag, april 29, 2005

Ondets rod II - the sequel

Jeg kan ikke få mig selv til det.

Historien er at jeg alligevel bestemte mig for ikke at spamme de veninder der var med på den oprindelige liste. Dermed er der to veninder tilbage... Resten af mine venner er fyre, og dem sender man altså ikke kramme-nuser-mails til. Så-ka-de-sgu-oss-bar-vær-piss-li-majet...

Jeg møder min evige ulykke med knejsende nakke. HA! Kom an!

(Her hjælper det så at jeg lige er blevet klippet. Nu ligner jeg lidt Natalie Portman i Léon.)

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Nååå... Derfor kunne du da godt sende den til mig, også kunne jeg sende den tilbage og sådan kunne vi blive ved, indtil du har fået den fire gange (= du bliver sikkert forelsket).

Men ok jeg tror, det hjælper dig mere med lækkert hår og fuld skrue på charmen, for det har du nemlig masser af

april 30, 2005 4:47 PM  
Blogger Ulla siger...

Jeg tror desværre at det tæller som snyd i det kosmiske regnskab. Ellers god ide.

Og tak... (let rødmen)

april 30, 2005 5:14 PM  

Send en kommentar

<< Home