torsdag, juni 09, 2005

Panik før Oure

Jeg er nu næsten helt sikker på at det meste af min sommerferie skal holdes på Oure Idrætshøjskole. To uger med forskellige coole sportsgrene, hvoraf ingen kræver at man skal løbe eller gribe/sparke/ramme en bold. Fantastisk...
Problemet er bare at det er ret snart jeg i så fald skal afsted. Faktisk om en måned præcis. Og jeg er i den usleste form overhovedet...

Så jeg gør naturligvis det eneste fornuftige på dette tidspunkt. Paniktræner!!
Eller det vil sige, jeg har planlagt at jeg skal paniktræne. Er ikke lige kommet igang endnu...
Men altså, hallo Fister Løgsovs! Jeg har lige givet 10% af mit blod væk. Jeg synes nu nok det er rimelig nok at jeg liiiige når at gendanne noget af det før jeg går i gang. Ovenikøbet har jeg været forkølet, og man skal jo nødig smitte de andre svømmere, vel?!?

Plan for denne uge:
Torsdag - svømme mindst 2000 m.
Fredag - træningscenter, cykle/ro eller noget (ved ikke lige hvad der er derhenne endnu).
Lørdag - svømme igen mindst 2000 m.
Søndag - tømmermænd.

Synes selv det lyder hundrede procent realistisk. Især det sidste...

Næste uges program afhænger af min tilstand efter denne uge. Man skal lytte til sin krop, ja man skal!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home