søndag, juli 24, 2005

Post-Eksamens Syndrom eller rettere Post-Oure Syndrom

Så er det sket! I grunden kan jeg undre mig over at jeg ikke så det komme... Især da jeg fredag højtlydt undrer mig over at der kommer mere luft igennem mit venstre end mit højre næsebor. (Lang historie, men det korte af det lange er at min næse er brækket så der stort set ikke kommer luft gennem det venstre næsebor.)

Men ja, jeg er syg! Rigtig øv-meget forkølet. Ligesom jeg plejede at blive efter en stor eksamen. Heldigvis aldrig før. Sådan er min krop åbenbart så smart, den holder lige præcis sammen til det den skal og så snart den kan slappe af, bliver den syg.

Nå, men efter 14 timers søvn (sådan da, skulle op og pudse næse og hente vand tyve tusind milliarder gange) futter jeg nu rundt herhjemme pakket ind i gevandter fra top til tå, drikke te, sniffer kamillete (ved ikke hvorfor, men de siger det hjælper) og synes generelt at det er enormt synd for mig. Igen!

Dagens opgaver inkluderer at finde Hexokain og den der anti-snot sniffer, som jeg ikke kan huske hvad hedder.

Jeg burde vel også pakke bare lidt ud... I det mindste det våde håndklæde i tasken...

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Is Your Home Safe From toxic mold photo...?????? If not get help today

december 25, 2006 5:47 AM  

Send en kommentar

<< Home