tirsdag, juli 05, 2005

Hvad hedder det i grunden

sådan et grimt sted man vasker tøj?? Vaskeri/møntvaskeri eller vasketeria?

Hvad hedder det og hvad er forskellen? Er der en forskel?

Der er delte meninger... Nogle mener at et vasketeria er et sted hvor man ud over at vaske sit tøj også kan få en kop kaffe og en bid brød. Hvis det er tilfældet må jeg jo indrømme at jeg har taget fejl (og det er jeg jo ikke meget for). Så er jeg jo på vej til et vasketeria imorgen med alt mit snavsede tøj (indtil jeg får ringet til ham Peter fra Leasy)...

Er der nogen, der ved hvad der er hvad? Er der overhovedet forskel på de slags vaskerier eller er vasketeria bare noget det hedder udenfor København?

Jeg er meget forvirret over den nye verden, jeg nu begiver mig ud i...

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home