onsdag, juli 06, 2005

Roskilde minder

Som vanligt dukker der efterhånden lidt flere minder op fra tågerne efter noget tid og her er et lille uddrag af det, vi grinede mest af på dette års Roskilde:

Koldstart i toeren: Egentlig et genbrug fra sidste år, men jeg var ikke med dengang de grinede af det, og efter en temmelig udpenslende forklaring fattede jeg også. Naive Ulla... Jeg er dog ikke den eneste med blå øjne, Mia hørte det som "Koncert i toeren", men ok, hun var så også svensker.

There's no place like 127.0.0.1 (set på en t-shirt): Igen en joke der krævede lidt forklaring fra datalog Eivind, men så var den også ok.
Update til dem der er lige så blanke som jeg var: klik her!

Åbent hus på Esbjerg Havn: Udtrykket er stjålet fra et interview i festivalavisen med nogle fyre der fortæller om deres veninde som sidste år badede nøgen (uh, hvilket frisind) i fællesbadet, hvorefter en fyr troede der var åbent hus på Esbjerg Havn og stak hånden ind mellem hendes ben. Det syntes hun vist ikke var så fedt, men udtrykket holder!!

Anders (efter jeg har sunget omkvædet af Country Roads til hans tydelige pinsel): "Nu forstår jeg hvorfor du ikke har en kæreste, du stresser jo livet af dem!"
Tak, Anders! Altid en ven i nøden, altid klar med et opmuntrende ord.

Karate-bra: Svensker-Elins udtryk. Har lige tjekket med min svenske kollega om det er et almindeligt udtryk, men hun mente det var et 08-udtryk (altså lissom noget de siger i Stockholm). Jeg synes det holder!!

Uh, og så har jeg forresten opdaget snusens lyksaligheder. De dersens svenskere har sgu fat i noget der! Og nej, det sovser ikke, når det er i sådan en lille tepose! Og så smager det faktisk godt! Der er vist en lille svensker gemt i maven på mig...

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home