lørdag, oktober 15, 2005

Fææææææææsd

Jeg holder 30 års fødselsdagsfest idag for mine venner og også lidt for Eivinds venner. Men mest mine... Eivind er så min medfest-holder. Og hurra! Det er hans lejlighed vi trasher. Men fuck det, han skal jo snart flytte...

Hvis jeg nu var en drink så ville jeg være en Bloody Mary . Kan ikke lide den, men det lyder sejt og det er jo halvdelen af det...

Og tænk engang, vores allesammens kære kære kronprisse har vel også været en Bloody Mary i nat, eller hvornår hun ellers fødte. (OK, den var dårlig... Undskyld! Også til kongehuset.)


You Are a Bloody Mary

You're a fairly serious drinker, who's experimented a lot with different drinks.
You're a drunk, but a stable drunk. You don't ever let your drinking get out of control.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Stort tillykke her fra - kan så læse mig frem til, at jeg er en appeltini...hmm...sådan en har jeg aldrig smagt. Men det skal da prøves.
Ha en fantastisk fest...

oktober 15, 2005 11:53 AM  
Anonymous Anonym siger...

***You Are a Martini***


There's no other way to say it: you're a total lush.
You hold your liquor well, and you hold a lot of it!

No surprise...

oktober 15, 2005 5:00 PM  
Blogger Suzy Q siger...

Tillykke!!!

Husk lige at fortælle om alle eskapaderne, ikke?? ;-)
Suzy

oktober 16, 2005 5:30 PM  
Blogger Ulla siger...

Sille: Hvad satan er en appeltini? Det lyder fandme ulækkert... Nå fortæl lige hvordan den smager, hvis du laver den en dag.

Klaus: Bryder mig desværre ikke om Martini'er. OK, det er lang tid siden jeg sidst prøvede, måske jeg er blevet voksen i mellemtiden. Men ellers passer det vel ok...

oktober 16, 2005 11:11 PM  

Send en kommentar

<< Home