onsdag, oktober 12, 2005

Gylden-ikke-lok

Er det mon tilfældigt at alopecia universalis (tab af al kropsbehåring) forkortes AU? Au som jo i det periodiske system står for guld.
Det tror jeg ikke. Hvem der bare var foruden disse evindelige barbering-sessioner hele tiden…

Hvilket minder mig om en historie. Jeg har den lidt mistænkt for at være en vandrehistorie, men nå, here goes…

Kids, don’t try this at home!!

En tidligere kollega fortæller om hendes 18-årige datter der tog til kostumefest med gymnasieklassen. Temaet var pimps and whores. Charmerende, forresten! (Ja ja ok, jeg indrømmer det. Jeg er bare misundelig over jeg ikke var inviteret…)
Aaaaanyways, en af fyrene tænker: ”Jeg barberer sgu alt håret af og polerer issen så den rigtig kan skinne. Men hvordan får jeg den dog til at skinne så svedigt meget? Ahhh, biler er polerede og de skinner – altså tager jeg noget bilvoks og polerer issen med.”
Som tænkt, så gjort. Han tager til fest og morer sig sikkert ganske gevaldigt, udklædningen er et hit. Det må man da i det mindste håbe. Tre uger efter – da jeg hørte historien – var der stadig ikke vokset så meget som antydningen af et hår frem på hans hovede.

Jeg overvejede straks at polere mine ben…

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home