torsdag, november 17, 2005

Første vintermorgen

Ja, ok, måske er denne morgen ikke den første vintermorgen, men den er den første for mig. Jeg fattede det ikke rigtig igår før det ikke længere kunne kaldes morgen, nemlig.

Aaaaaanyways, jeg forbereder mig grundigt på at møde denne kolde nye verden. Finder mine nye vinterstøvler frem. Vanterne og Regnar Lodbrog-lufferne til at tage på udenover. Og så lige ind i skabet og finde den røde vinterfrakke fra sidste år.

Eih, hvad er nu det for noget snuller der sidder der... Jeg finder fluks fnugrullen frem og fjerner fnulleret (iiih sikke en masse dejlige f'er jeg fik brugt der). Hm, når fnulleret er væk er der hul i frakken i stedet.

Thi kendes for ret! Dommen lyder på: MØL! Pis oss! Har nu smidt frakken ud. Smider alt andet uldtøj ud inden jeg flytter i ny lejlighed. Legen stopper HER!!

PS. Det er faktisk ok, min frakke døde. Jeg var alligevel træt af den, nu skal jeg ud og have en ny. Jubiii!!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home