tirsdag, november 22, 2005

Glædelig jul, Ulla!

Så er pakken bestilt!! Nøj, hvor jeg glæder mig... (Kom også til at købe en pull buoy og et sæt (gule) håndplader og sådan en pilates bold (skal bruges som kontorstol i min nye lejlighed, drønsmart!). Hov, øv, jeg kunne da også godt have brug for sådan et sæt håndplader, hvorfor så jeg ikke det før nu...*)


*Nej, tænk engang, kære veninde, der vinder æren af at give mig julegave i år, det passer lige med vores gavebudget... (Hvis du altså selv lige skal have noget med, der kan forsvare forsendelsen på 30 kr.)

6 Kommentarer:

Blogger Ulla siger...

OK, jeg kunne have sparet 50 kr. Men altså, når jeg handler skal det gå hurtigt... De flinke mennesker må sørge for at komme øverst på Google søgningen, så er det dem jeg vælger næste gang. Men jeg husker dem nu til en anden gang. Tak for tippet.

november 22, 2005 8:16 PM  
Blogger Ulla siger...

Ehm, faktisk har jeg sparet en tyver, for mit køb er MED pumpe, hvad jeg så ellers skal med den bagefter...

november 22, 2005 8:21 PM  
Anonymous Anonym siger...

Håndplader...hvad fa...bruger man sådan nogle til???

Pumpen er garanteret vildt god til alle de balloner der skal pustes op, til din housewarming...

november 22, 2005 9:04 PM  
Blogger Ulla siger...

Det bliver et langt svar:

Håndplader og pull buoyen (altså: en bøje man trækker) er træningsartikler til svømmere.

Pull buoyen anbringes mellem benene (ingen sjofle kommentarer, tak) så de holdes oppe i vandet men ikke bruges, dermed kan man bedre koncentrere sig om at få rette sin teknik i armtagene. Den pull buoy jeg har købt kan fyldes med vand, hvis man vil have noget ekstra vægt at slæbe på, smart!!

Eventuelle fejl i et armtag kan tydeliggøres med håndplader, man kan simpelthen hurtigere mærke om man laver nogle uhensigtmæssige bevægelser. De er det jeg skal bruge de små plader, som jeg glemte at bestille til.

Håndplader (de lidt større) kan bruges til det samme, men det er noget hårdere at trække armen igennem et tag, så de bruges mest som styrketræning.

Er det et fyldestgørende svar?

Balloner... Dem skal der da Helium i... Såkan vi synge Mickey Mouse sangen bagefter... Eller musenes arbejdssang fra Askepot: Vi kan sagtens sy den kjole...

november 22, 2005 9:25 PM  
Anonymous Anonym siger...

Hahahah jaaaaa..... hold da op et grinetrip det kunne gi...

Og ahhhrrraa svømning...hmmm det er noget med vand ik?

november 22, 2005 9:52 PM  
Blogger Ulla siger...

Sille: Vand (og lidt tis) plejer at være essentielt i den sammenhæng, jo.

Vincent: Altså... Nu flytter jeg i en mindre lejlighed og jeg har jo GROTESK mange venner (host, satans forkølelse...) så jeg ved ikke lige hvor mange svævende gymballs der er plads til. Men det ku se flippet ud, det ku det bestemt. Og det er ikke mig, der har arvet et te-stel fra Tante Fisse, det er Helga. Men det er en anden historie... (og iøvrigt var det vist også et kaffestel.)

november 23, 2005 8:10 AM  

Send en kommentar

<< Home