mandag, november 21, 2005

Julehjælp

Endnu en post om min bank. Ja, undskyld, men de er altså så sære...

Nu vil de hjælpe mig med at komme i julestemning. "Jamen, tak for det", tænker jeg naivt, selvom jeg egentlig synes jeg så småt er på vej helt uden hjælp fra Nordea. Nå, men de vil tilbyde mig et lån på 25.000 gode danske kroner. Bare så jeg har lidt luft i økonomien... Ehm... ok...

Altså jeg ved ikke med jeres julegavebudget, men 25.000 kr er sådan cirka 23.000-24.000 kr ramt forbi mit. (Som i at det er for meget, ik'. Jeg bruger jo ikke 48.000-49.000 kr på gaver, vel? Nå!)

Jeg tror bare jeg ignorerer det her hjælpe-brev. Så, kære Tjuhej-bankmand, nu glemmer vi den her sag, ik'? (Du skal i hvert fald hælde meget gløgg på mig til vores næste møde før jeg hopper på den...)

Forresten sendte de mig også nogle til-og-fra kort. Minder mig om dengang de sendte mig en køleskabsmagnet og jeg spørger nu igen: Hvorfor? Nogen der vil have dem? De matcher ikke mit gave-indpaknings-design* for i år. (Man kan (næsten) ikke se Nordea-reklamen...)




*Som om jeg havde et... HAHAHA! Got ya!

5 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

holdakææf hvor du skriver tøs!

november 21, 2005 8:11 PM  
Blogger Ulla siger...

Fire poster på en dag? Er det meget? ;-)

(Jeg har faktisk skrevet nogle ekstra, der ligger til en dag med skriveblokering...)

november 21, 2005 8:14 PM  
Blogger Ulla siger...

Hov, der kom jeg sgu til at skrive endnu en til skuffen... :D

november 21, 2005 8:22 PM  
Blogger Ulla siger...

Og hov, en til, men den er publiceret... Hihihihihi!!

november 21, 2005 8:32 PM  
Blogger Ulla siger...

I'm on a roll... En til til skuffen...

november 21, 2005 8:36 PM  

Send en kommentar

<< Home